Little Card Factory

CARDS ・ INVITATIONS・ PHOTO ALBUMS

MiniMe oldal

2019. július 02. 11:28 - Szilágyi Dorka

Természetesen a hónap második kihívását sem hagyhattam ki, főleg hogy a feladat a  saját gyerekkori / baba képünkkel való oldal készítés volt :)

 

Nagyon izgatottan vágtam bele a júniusi Pink & Paper kihívásnak, mely keretein belül most saját gyerek/baba kori képünkkel kellett alkotni.
Ehhez a projekthez mi mást is választhattam volna, mint a Pink Paislee - Little Adventurer kollekcióját.
Irtózatosan cukik mind a papírok, mind a különböző kivágatok és betű matricák, az pedig már csak hab a tortán, hogy tökéletesen passzolnak a témához.
Egy másik projekthez sajnos már felhasználtam a csillagképes papír egy részét (amit a háttérnek szántam), de mivel ragaszkodtam ehhez a színvilághoz, muszáj volt valami megoldást találnom a helyzetre.
Hosszas próbálgatás után szintén egy maradék papírt választottam párjául, a Pebbles - Chasing Adventures kollekcióból. A már egyesített hátteret egy kevés kevert barack festékkel pacáztam, a "válaszvonalat" téptem, elé és alá pedig különféle kivágatokat tettem. 

1efae867-e0e4-4ebb-af79-833aafcf5bf1.jpg

A Scrabble játékra emlékeztető betűket AliExpressz-ről rendeltem (100 db = 2.72 $) és ez az első alkalom hogy felhasználtam őket valamilyen formában :) Egyébként nagyon praktikusak: könnyűek és laposak, a média ragasztó simán megtartja őket :)
A Little Adventurer kivágatokat egy ékszer készítésből megmaradt "D" medálkával és fa csipesszel dobtam fel. 

de9a0f0e-4fd9-4846-a118-3c0272cbb106.jpg

1ca5b523-7b08-46c2-b46b-0554dcefb862.jpg

Remélem elnyerte a tetszésetek ez a mókás baby oldal :) 

Dorka

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlecardfactory.blog.hu/api/trackback/id/tr4514921918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása