Little Card Factory

CARDS ・ INVITATIONS・ PHOTO ALBUMS

Keretezzünk - augusztusi kihívás

2019. augusztus 26. 14:17 - Szilágyi Dorka

Nagyon rákaptam a kihívásokra, igyekszem minden alkalommal részt venni rajtuk,
akár mennyi szabad időm is legyen :)  
Így aztán természetesen beneveztem az ehavi scrapbolt kihívásra is, melynek keretein belül (szó szerint :P) 3 keretet kellett elhelyeznünk az oldalunkon, egyéb megkötés ezen kívül nem volt. 

 

A háromból két keretet a szokásostól kicsit eltérő módon, kicsit eltolva helyeztem el, ezzel adva az oldalnak egy kicsit bohém, rendezetlen benyomást.

Bár egy kicsit féltem tőle, de színösszeállítás szempontjából ez az egyik kedvenc oldalam idén, a várakozásaimat magasan felülmúlta a kék-sárga-zöld trió harmóniája. A hátteret szintén sárga kék és zöld festék pöttyökkel "mintáztam".

Természetesen a két kedvenc kiegészítőm sem maradhatott el, a bojt és a gomb, mindkettő élénk sárga színben. 

unnamed_3.jpg

unnamed_2_1.jpg

unnamed_5.jpg

 

Felhasznált kollekciók:

Crate Paper - All Heart 

Crate Paper - Maggie Holmes Carousel

Crate Paper - Here & There 

Crate Paper Maggie Holmes Sunny Days

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlecardfactory.blog.hu/api/trackback/id/tr7915025170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása