Little Card Factory

CARDS ・ INVITATIONS・ PHOTO ALBUMS

This or That? Challenge

2019. július 05. 10:59 - Szilágyi Dorka

Kihívás - kihívás hátán!


Mondhatnám hogy fárasztó ez a sok kihívás, de így legalább mindig van valami ami alkotásra ösztönöz, ami témát ad, feltételeket, amikkel dolgoznom kell és ez nagyon meg tudja mozgatni a kreatív fantáziát :)

 

Az első júliusi kihívás választásom a Paper Issues által meghirdetett kihívások közül az egyik: 
This or That? vagyis Ez vagy Az?

sw.JPG

 

A Paper Issues kihívásában a képen látható két oszlopban található feltételekből kellett egyet választani, de a két lehetőség közül csak az egyiket! Nagyon nehéz volt kombinálni ennyi random kiválasztott "összetevőt".

Mint láthatjátok, az arany színt (választottam, főként azért mert az oldalon ez már adott volt a felirat és a háttér festék minta miatt. (Ráadásként a szöveges részeket is arany pufi betű matricával raktam ki.)
A fotó () az egyik kedvenc közös képem a barátnőm kislányával, Lilivel :)

A jobb felső sarokba került egy gépkapoccsal (összetűzött zászlócska ()

Mint látjátok, többféle méretben is szerepelnek fa chipboard háromszögek ().

A zászló fűzért (is ilyen kis fa háromszögekből készítettem, háttereit pedig régebbi maradék papírokból készítettem.

A szemfülesebbek már itt észre vehetik a "sweet" (szót, ami a második kis háromszög hátterén (is) szerepel. 
A szívek  (szerepeltetését a papír mintájával oldottam meg.

Végezetül egy kis masnit () is becsempésztem, a háttérnek pedig adtam még egy arany kis festéket foltozást () :) 


img-9715.jpg

img-9717.jpg

img-9718.jpg

img-9720.jpg

img-9721.jpg

Köszönöm hogy olvastatok :)
Dorka

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlecardfactory.blog.hu/api/trackback/id/tr9414925422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása