Little Card Factory

CARDS ・ INVITATIONS・ PHOTO ALBUMS

Sunny Days - nyári hangulatú scrapbook oldal

2019. május 15. 14:21 - Szilágyi Dorka

Sziasztok!

Nagy örömömre (és egyben meglepődésemre), az első ScrapBook.hu-s kihívásomra készített oldalammal megnyertem a Hónap Kedvenc Alkotója címet. Eddig ódzkodtam a kihívásoktól, nem tartottam elégnek hozzá a tudásom, tapasztalatom, hogy belevágjak, de nagyon örülök a lehetőségnek és ezentúl minden hónapban próbára teszem majd magam.

A május a kedvenc hónapom, ami egyben a születési hónapom is… (micsoda egybeesés:D), ezért amint megláttam a témát, azonnal belevágtam az ehavi kihívásnak. Meglepő módon szinte azonnal épültek egymásra a különböző elemek, pontosan két este (és egy kis tologatás, rendezgetés után) el is készült az oldalam.

Addig-addig keresgettem, még elő nem került ez a horvátországi nyaralásunkon készült fotó rólam, így adta magát, hogy ebben az esős időben egy vidám nyári hangulatú oldalt fogok készíteni. A hangsúlyt a kihívásban foglaltaknak megfelelően a lap külső 1/3 -ra, alulra helyeztem. Az oldal elkészítéséhez a Crate Paper – Sunny Days kollekciójából válogattam papírokat. (Háttér: Seaside, Kivágott elemek: Sunkissed). Eddig úgy gondoltam, hogy nem vagyok egy „nagy varrós”, de egyre inkább kezd megtetszeni, sokat kísérletezgetek vele. Mivel varrógépem nincs, a háttért adó két papírt kézzel varrtam össze, és egy kevés rózsaszín festékkel pacáztam rá.

 

img_8367-700x715.jpg

A kivágott kis táskára sárga fonálból készítettem bojtot, hogy kicsit hasonlítson arra, ami a képen a kezemben van  A gémkapcson látható kis bojtot is én készítettem, hogy színben passzoljon az oldal másik fele is a táskához.

 

img_8368-700x875.jpg

Mivel utálok bármit is eldobni, igyekeztem minden maradék papírfecnit, így vagy úgy felhasználni. Az avatott szemeknek talán feltűnik, hogy a sunny days felirat tulajdonképpen a Sunny Days 12*12 papír alján lévő márka és kollekció jelzés, amit az ember általában levág és eldob. 

60070281_2331413860212493_6185230863085600768_n.jpg

További infókat a májusi kihívásról és további inspirációkat megtalálhattok a http://blog.scrapbolt.hu/ oldalon :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlecardfactory.blog.hu/api/trackback/id/tr5014823078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása