Little Card Factory

CARDS ・ INVITATIONS・ PHOTO ALBUMS

December Daily - Hogyan készült a borító ?

2019. január 11. 08:16 - Szilágyi Dorka

Mint már egy korábbi bejegyzésemben írtam, a December Daily tulajdonképpen egy dokumentáló album, aminek a lényege ugyanaz, mint minden scrapbook albumnak, mégpedig hogy megragadja és megörökítse a kivételes pillanatokat, gondolatokat, a Karácsonyhoz való közeledés izgatottságát, a készülődést.

Így az ünnepek után talán kevésbé érzitek már a Christmas Spirit-et, de úgy gondolom a december daily album olyasmi, amit örömmel vesz elő az ember évről évre, felidézve a kellemes emlékeket. 

Kezdésként az általam készített album borító oldalt mutatnám meg Nektek. 
Az albumot magát kivételesen nem én készítettem, egy Müllerben vásárolt A5-ös gyűrűs mappa az alapja, amit hobbi boltban kapható rosegold műbőr anyaggal vontam be. 

A végeredmény kívülről így néz ki :

unnamed_1.jpg


A fa chipboardokat (téli mese, hópelyhek) természetesen Nőicsizma.hu-n vásároltam, a fekete betűcímkével együtt.
A December szöveget egy kis pausz papírra tettem ki, mögé pedig egy apró pöttyös szalag csíkot vágtam.
A Téli mese felirat háttere ragasztott műhó, amihez a műhavat a Pepco-ban szereztem be.
A papír kivágatokat (pulcsi, ajándékcsomag..) Pinterestről*  töltöttem le, majd vágtam ki.

 

spring-fashion-haute-hippie.jpg

 

 

*Ha ingyen szeretnétek jópofa kivágatokra szert tenni, a Pinterest a Nektek való hely.
Rengeteg ilyen és ehhez hasonló kis illusztrációt találtok, amiket tökéletesen fel lehet használni albumkészítéskor.

 

 

 

 

 

 

 

unnamed.jpg

 

A továbbiakban megmutatom majd nektek belülről is, hogy milyen színekben, milyen papírokból és milyen díszekből állítottam össze az ELSŐ DD albumomat :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlecardfactory.blog.hu/api/trackback/id/tr5014555384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása