Little Card Factory

CARDS ・ INVITATIONS・ PHOTO ALBUMS

Hello tavasz!

2019. március 19. 07:26 - Szilágyi Dorka

 

Egyre korábban kel a nap, egyre melegebb az idő és a napsütötte órák száma is meredeken emelkedik.
Vagyis: itt a tavasz! :)

 

Ezalkalomból készítettem egy vidám, éneklős kis madaras lapot, "Life is better with friends" felirattal.
A hátteret Tim Holtz Distress ink tintával készítettem (citromsárga keretben narancs központ), majd sárga Enamel Accents pöttyökkel díszítettem.
A papagályokat a kedvenc Nuvo filceim segítségével színeztem, utolsó simításként pedig egy kis fényt adtam nekik Nuvo Crystal Drops applikátorral. 


img_5424.JPG

Remélem a Ti napotokba is csempészett egy kis vidámságot !:)

Dorka

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlecardfactory.blog.hu/api/trackback/id/tr9714700172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása