Little Card Factory

CARDS ・ INVITATIONS・ PHOTO ALBUMS

ScrapMaraton

2018. november 27. 08:37 - Szilágyi Dorka

A hétvégén volt szerencsém részt venni a Nőicsizma Design által szervezett 2. pécsi Scrap Maratonon, ahol reggel 10 től, végkimerülésig készülhettek a csodás alkotások. 

1. Workshop - "Szeretet pillanatai" Kingával
Az első workshop tartója Mánfai Kinga volt, aki bemutatta az általa készített "Szeretet pillanatai" albumot, ami alapján mi is nekiveselkedtünk a kapott alkotócsomag felhasználásának. 


Csodás papírok, kivágatok, szalagok, fa és műanyag chipboardok lapultak a kis csomagban.
Emellé természetesen már otthon megterveztem a szöveges karácsonyi felirataimat, amiket kinyomtattam és elhoztam a magammal. Persze azt sem bírtam ki, hogy ha már helyben van, ne vásároljak egy két apró témába illő chipboardot :D Gondoltam ha most nem is használom fel, jó lesz még a DD albumba is. 

img_4127_1.JPG

img_4180.JPG

  

 

 

Én személy szerint a borítót hagytam legutoljára, mert az elején kicsit zavarosnak éreztem hogy mit és milyen formában szeretnék látni rajta. 
A feliratot mindenképpen fel szerettem volna használni, de az alap ötletem az volt, hogy a kis madzagra felfűzöm a lámpásokat.
A pöttyözésben Kinga mintáját követtem, mert nagyon tetszett a lefelé ritkuló hópelyhek ötlete.
A díszítéshez végül két nagyobb és egy kisebb fa lámpás chipit választottam, amik mögé pausz papírt tettem, ezzel is szemléltetve a bepárásodott üveget.

 

 

 

 

 

Íme az első két oldal:) Imádtam ezeket a kis fa lámpás chipboardokat, úgyhogy elég sokat fel is használtam belőlük az oldalakhoz. 

img_4169.JPG

img_4171.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A következő oldal, csakúgy mint Kinga minta albumában, egy kicsit játszik a geometriai formákkal. Csillagos papírból két háromszög alakú forma van elhelyezve az oldalak sarkában.
Feliratként a kis kivágatokhoz illő "Száncsengő csengettyű" és "Kiskarácsony Nagykarácsony, Kisült-e már a kalácsom?" mondatokat választottam a saját készletből:) 

img_4172.JPG

img_4173.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

img_4176.JPG

Ez a kis "féloldal" fa mintás papírból készült. A fa agancs chipboardokra, apró dísz - kivágatokat "akasztottam" fel, egy kis madzag segítségével.  (Majdnem el is rontottam, mert nagyon közel sikerült tennem őket a lyukasztás helyéhez)
Ami a legjobban tetszik benne, (és ami egyébként teljesen véletlenül sikerült így), hogy ha átfordítjuk, a másik oldala tökéletesen passzol az előtte lévő csíkos oldalhoz. 

img_4178.JPG

 

img_4170.JPG

img_4179.JPG

 

Amivel a legtöbbet "szenvedtem" az ez a kis részlet a kihajtható oldalon. Mindenképpen szerettem volna ezt a fagyöngyös chipit rátenni, de nem igazán találtam hozzá a megfelelő kivágatokat. A mellettem ülő Orsi kisegített ezzel a kis csengővel, így tök hangulatos kis szösszenet lett végül.
A boríték a másik workshop alkotócsomagjának volt része, de mivel oda nem használtuk fel, így gondoltam beteszem az albumba hátha egy két apróságot majd még bele lehet csempészni.

 

img_4175.JPG

img_4174.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Összességében, bár nem egy-két óra alatt, de elkészült a Karácsonyi album, amit eleinte elajándékozásra szántam, de annyira beleszerettem hogy szerintem megtartom a saját emlékeimnek:)


2. Workshop: "Az év legjei" album Edittel

Edit albuma egy lapozható, kihajható, harmónika szerű albumocska volt, ami két külön oldalból áll. Hozzá fekete fehér papírcsomagot kaptunk, írtó cuki mintás lapokkal. 
Ehhez az albumhoz előre készültem képekkel, illetve egy két leg-es feliratot is készítettem előre. 

 

img_4149.JPGffd.JPG

 

img_4154.JPG

img_4155.JPG

A kezdő oldalnak sötét nyilacskás papírt választottam, amit tele ragasztgattam a helyszínen beszerzett Nőicsizmás chipikkel. A csomag tele volt leg-es feliratokkal, úgyhogy majdnem mindet bele is tettem az albumba :)  És akkor következzenek az ide év LEGjei, képekben: 

 

img_4159.JPGukz.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   img_e4163.JPG

img_4160.JPG

img_4161.JPG

img_4162.JPG

A 3. workshop "Csillogó keretek" néven futó oldal készítése volt, akvarell papírra. Sajnos este 11-kor már nem éreztem magamban elég erőt ahhoz hogy nekiálljak, így az elkészítése otthonra marad :) 

Végezetül pedig itt a kis szombati csapatunk :) Nagyon szuper napot töltöttünk együtt, imádtam!
(Bár a hátam más véleményen volt este 11-re :D ) 

img_4146_1.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlecardfactory.blog.hu/api/trackback/id/tr4514394060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása