Little Card Factory

CARDS ・ INVITATIONS・ PHOTO ALBUMS

You Go Girl ! - Címkés oldal

2019. június 29. 09:36 - Szilágyi Dorka

Elég ritkán készítek olyan oldalt amin én vagyok a főszereplő, de ebben a hónapban két kihívás is arra ösztönzött hogy tegyem meg :)

 

A scrapbolt.hu júniusi kihívásának témája a címkék voltak..
A feladat az volt hogy készítsünk olyan oldalt, amin minimum 10 szócímke szerepel, aminek kapcsolódnia kellett a fotóhoz is ami az oldalra kerül.
A szócímke típusa nem volt meghatározva, lehetett nyomtatott, kézzel rajzolt-írott, szöveges pufi matrica és pecsételt szöveges címke is.
Képnek egy pontosan 10 éve készült képet választottam magamról, ami még egy fotózáson készült. 
Mögé és elé pedig felpakolgattam a különböző típusú szöveges matricákat, pufi matricákat :)

A hátteret egy kis fehér festékkel dobtam fel, majd pausz papírt tettem rá egy vastagabb csíkban.
E mögé és elé kezdtem el pakolni a különféle papírokat, matricákat. 
Először azt gondoltam, 10 szócímkét elhelyezni egy ekkora oldalon, nem fog nehézséget okozni...
Aztán ahogy bele kezdtem rájöttem hogy közel sem olyan egyszerű a dolog mint elsőre tűnt :)


Végül így sikerült az oldal:

unnamed_2.jpg

Papír, pufi matricák, kivágatok: Crate Paper - All Heart

unnamed_1_1.jpg

Remélem tetszett Nektek ez a mini bejegyzés :) 
Dorka

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlecardfactory.blog.hu/api/trackback/id/tr5814914364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása