Little Card Factory

CARDS ・ INVITATIONS・ PHOTO ALBUMS

Veszprém - csajos kiruccanás

2019. június 21. 07:04 - Szilágyi Dorka

Nemrég Veszprémben jártunk, ahol 3 szuper napot töltöttünk el a csajokkal.
Az ott készült képekből természetesen album is készült!

 

Lehet hogy csak én vagyok vele így, de ha elkezdek készíteni egy albumot egyszerűen nem tudom abbahagyni. 
Rohanok haza munka után és már ülök is le az asztalomhoz, hogy folytassam ott ahol előző este abbahagytam. Ez sokszor már kényszeres és előfordul hogy csak ülök egy üres oldalpár előtt, körülöttem mindenfelé papír fecnik és díszítő elemek és egyszerűen nem tudom hogy hogyan álljak neki. 
Így történt ez most is, de erőt vettem magamon és körülbelül egy hétnyi délután / este alkalmával megszületett ez az album:  

wnip1452_1.JPG

Az album készítését ez alkalommal is a borító megtervezésével kezdtem. Mivel csak 3 napos kiruccanás volt, szerettem volna Travel Journal típusú albumot készíteni. Ilyen célra van raktáron pár Tigerben vásárolt TJ-om, viszont szerettem volna egy kicsit egyedibben megoldani így inkább a teljesen a nulláról való készítést választottam és a kész naplót csak mintának használtam.

img_e9438.JPG

ulqv8129.JPG

A szokásos műbőr borítót most nem karikák, hanem gumi pánt tartja egyben, valamint magát a belsőt is két gumi szalag rögzíti a borítóhoz.
A műbőr színéhez választottam a belső borítást adó papírt is (Dear Lizzy - It's all good - Peachy Keen), amire csak egy egyszerű díszítést tettem.

Az első pár oldalpárhoz főleg a Crate Paper - All Heart kollekcióból használtam papírt, illetve kivágatot.

img_9421_1.JPG

img_9422.JPG

img_9406.JPG

img_9413.JPG

A színes papírokat egyes oldalpároknál a másik oldalon festéssel ellensúlyoztam, vagy próbáltam hasonló összhatást kelteni pecsételéssel :) 

img_9417_1.JPG

img_9416_1.JPG

Az állatkertben kapott térképet mindenképpen szerettem volna valamilyen formában felhasználni, így ez lett az album közepe :)

img_9446.JPG

img_9411.JPG

Ami a legjobban tetszett ezekben az utazónaplókban, az a fotók teljes oldalon való felhasználása, úgyhogy most először ezt is kipróbáltam :)

img_9427_1.JPG

img_9429_1.JPG

 

img_9418_1.JPG

A lenti oldalpár "különlegessége" hogy a bal oldalon található képet a rózsaszín háttérrel gépen szerkesztettem és egyben nyomtattam ki. Erre pluszban már csak a "Girls rule" matrica került :)

img_9447_1.JPG

A második este egy kicsit bohóckodtunk Instagram és Scnapchat filterekkel, ezeket a vicces képeket semmiképpen sem hagyhattam ki :)

img_9419_1.JPG

 Összességében elég vaskos "kis" album lett, de nem bánom a polcomon még van hely :)

Remélem tetszett a végeredmény :) 
Dorka

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlecardfactory.blog.hu/api/trackback/id/tr3114901292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása