Little Card Factory

CARDS ・ INVITATIONS・ PHOTO ALBUMS

Patchwork scrapbook oldal

2019. április 12. 08:05 - Szilágyi Dorka

Régóta szemezgetek a különféle scrapbook kihívásokkal, de eddig még nem volt bátorságom megmérettetni magam egyben sem. Most viszont, itt a tavasz és dúl bennem a lelkesedés, hogy adott témában, bizonyos megkötések mellett alkossak valamit.

A Pink and Paper Shop áprilisi kihívásában való részvételhez csak a következő feltételeknek kellett megfelelni:

- patchwork inspirálta scrapbook-oldal vagy képeslap készítése
- kézi vagy gépi varrást alkalmazva

Mivel nem vagyok egy nagy varrás/varrógép kedvelő, így a második feltételnél kicsit megakadtam. Szerencsére volt otthon kéznél egy tű és cérna, így apróbb részletekként csempésztem bele az oldalba ezt a technikát.

 "Témának" mi mást is választhattam volna, mint a borozást :) 
Mivel szeretem a hegyes formákat, mindenképpen háromszögekből szerettem volna felépíteni a hátteret. 

A papírokat a Dovecraft Berry Blush papírcsomagából választottam. 
Hogy egy kis térhatást hozzak létre, különbözőképpen ragasztottam a háromszögek -re, -be a mintás papír darabokat. Használtam még pausz papírt a kisebb fa háromszögek kitöltésére és világos lila crystal drops-ot utolsó simításként. 

Ilyen lett a végeredmény:) 

12.jpg

13.jpg

11.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlecardfactory.blog.hu/api/trackback/id/tr2314759532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása