Little Card Factory

CARDS ・ INVITATIONS・ PHOTO ALBUMS

December Daily

2018. november 23. 13:36 - Szilágyi Dorka

Hogy őszinte legyek, frissen csöppenve a Scrapbook világába, idén találkoztam először a December Daily fogalommal.
Mivel egyébként is szeretek naplót írni és határidőnaplót vezetni, így egyből megragadta a figyelmem ez a dokumentálási forma, ami felépítését tekintve rendkívül sokszínű.
A lényege tulajdonképpen ugyanaz, mint minden scrapbook albumnak, hogy megragadja és megörökítse a kivételes pillanatokat, gondolatokat, a Karácsonyhoz való közeledés izgatottságát, a készülődést.

Az album tartalmazhat képeket, gondolatokat, napló szerű esemény leírásokat, filmlistát, karácsonyi kívánság listát, karácsonyi recepteket vagy bármi mást amihez kedvünk van.
Mellékeltem két képet, hogy aki sosem látott volna hasonlót tudja majd hogy miről beszélek :)

8e169407e51bf00d158a9996e167bb0c.jpgc798d614ecf661d9e19d51363161b1bc.jpg


Így hát elterveztem, bármennyire is nincs semmi különösebb program (utazás, koncert stb.) a naptáramban decemberre, mégis belevágok és én is elkészítem az első Deceber Daily albumom.

Az egyik legnagyobb felfedezésem - ha lehet így mondani - hogy az album készítésénél nagy hasznát veszem majd az eddig meglehetősen keveset használt forrasztópákámnak :D 
Alapvetően ékszer készítéshez vásároltam, de kisebb karikák forrasztásán kívül nem használtam semmire. 
Éppen el akartam adni, amikor eszembe jutott valami.
Mi lenne ha a forrasztó pákát lehetne használni nagy genotermek esetében kisebb fiókok létrehozására, amit aztán le is lehetne vele zárni. Pinteresten rengeteg ilyen albummal találkoztam és a project life albumokhoz is hasonló többszörösen elosztott tasakok vásárolhatóak.

9550a149fe26fc25b834668b8f70df81.jpg

 


Persze azonnal kipróbáltam, és egy kis shaker tasakot készítettem a segítségével.
Ha a megfelelő hőmérsékletre felmelegedett forrasztópáka hegyével kicsi távolságokra pontozzuk meg a genoterm szélét, tökéletesen lezárt kis tasakot kapunk (amiből sem a műhó sem a csillám nem esik ki)  :)

Juhuu ! Egy gonddal kevesebb, sem előre gyártott tasakokra, sem pedig Fuse * segítségére nincs szükségem :) 

sbc_ac-662567.jpg

 

 

* We R memory keppers -Fuse tool --
A professzionális eszköz ugyanezen célra :)

 

 

 

 

Szóval December 1.-én tervezem a DD kezdést, minden nap létrehozva egy aznapi / másnapi / vagy esetleg előző napi oldalt, addig pedig csak gyűjtögetek papírokat, chipiket, mindent Karácsony témában.
Természetesen jelentkezem majd az oldalak képeivel :)
Addig is inspirációnak: 

f5609e5d47468ed1ca123a69d65adaf1.jpg

35cb6c605510cd42acd903f5574374d2.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlecardfactory.blog.hu/api/trackback/id/tr3814383226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása