Little Card Factory

CARDS ・ INVITATIONS・ PHOTO ALBUMS

Bor-barátok Mini scrapbook album

2018. november 09. 12:27 - Szilágyi Dorka

Íme a legeslegelső általam készített mini album, amihez az inspirációt és segítséget Ranga Sophie nyújtotta, a tatabányai scrap tábor keretein belül. Ez volt az első ilyen jellegű tábor amin részt vettem, utólag csak azt sajnálom hogy nem mertem bevállalni mindhárom napot, így bizonytalanságomban csak egy napra mentem :) Kezdőként nagy visszatartó erő volt, hogy alig ismertem valakit, sok technikáról és egyéb dologról még csak nem is hallottam soha, és mint tudjuk ilyen új dologba belevágni igenis nagy elhatározást és bátorságot kíván.
Végülis nagyon jól sikerült az az egy nap is, ahogy a képen is látszik egész nagy társaság gyűlt össze a Sport Hotelbe:)

42826152_1653198854786084_6750903142872776704_n.jpg

 

A téma alapvetően "Kavar az avarban" lett volna, nálam az ősz itt egyedül a borral való kapcsolatában mutatkozik meg, ezért is neveztem el az albumot Bor-Barátok mini albumnak. (Plusz: mivel a barátaim is én - tisztelet a kivételnek - imádjuk a bort, így a baráti képek nagy részén megtalálható a "palackozott boldogság". )

41606121_10217096969806562_4130496612935925760_n.jpg

41074951_2040775612634415_691800106172678144_n.jpg

Szükséges eszközök:
Olló, művészkés és vonalzó, vagy vágóasztal
Sarokvágó (én ollóval vágtam)
Lyukasztó 
Szegecs (nélküle is elkészíthető)
Folyékony ragasztó, Kétoldalú ragasztószalag
Csipeszek
A borító díszítéséhez nyomda és tinta, vagy stencil és gesso 

 

 


Alapanyagigény:
2 db 17x16 cm, és 1 db 2x16 cm-es sörkarton 
20x40 cm műbőr, textil
15x15 cm-es, mintás scrapbookpapírok 
Az oldalak számától függően sima alapkarton
2 db A5-ös papír a belső borításhoz.
Műanyag albumgerinc, albumkarika 
Díszítőelemek 

Fotóigény: 
Az album belső oldalai 15x 15 centisek. 10 db műanyag gerinccel 20 oldalas lesz az album, ennek megfelelően lehet számolni a fotókkal.

Magát az album alapot is mi készítettük el a táborban sörkarton és sárga műbőr alapanyagokból. Én (természetesen) még sosem készítettem ilyesmit, ráadásul a vonalzóval jelölgetéssel és méretre vágással sem vagyunk nagy barátok, úgyhogy kapva kaptam az alkalmon, amikor Sophie megkérdezte hogy esetleg valaki albumán megmutathatná e a technikát. Szóval így történt hogy az albumom tökéletes lett :)

Most pedig pár szó az albumomról:

img_e2862.JPG

 

 

A sárga műbőr borító hátterét fehér pecsételt szöveg adja, amire egy kis keretként tettem fel a fa chipboardot, háttérként pedig fa mintás kartont használtam. Köré természetesen maradt a bor témájú díszítés, legvégül pedig felkerült a barátok hashtag.

   

 

 

img_e2863.JPG

 

 

Az album maga bővíthető, így akár a későbbi témába illő képeket csatolhatom hozzá.

 

 

 

 

 

 

img_e2864.JPGimg_e2865.JPG

Az első oldalon egy számomra nagyon kedves emlék található 3 instax mini fényképezőgéppel készült fotóval, amik még tavaly készültek, nem sokkal az új lakásba való beköltözésemet követően. A jobb oldal kihajtható ahol egy kis meglepetés bújik meg....
Ami nem más mint, a napirendünk leosztása: AM: Kávé PM: Bor
Egy kis darab pausz papír háttérre ragasztva, illetve még egy kép arról az estéről :)
img_e2866.JPG
 

A következő oldal hátteréhez is pausz papírt használtam, ami mögé elrejtettem egy általam nyomtatott kis angol szógyűjteményt barátság témában. A díszítőelem itt is minimális, egy borospohár (pár) chipboard.

 

 

 

 

 

Csajbuli tavaly nyáron, természetesen borral ünnepeltünk :) A képet washi szalaggal díszítettem (ha ezt lehet egyáltalán annak nevezni) jobbra pedig szintén egy kihajtható sáv található.

A felhasznált kivágott díszítőelemek nagy részét egyébként Pinterestről gyűjtöttem, nyomtattam majd vágtam ki. Úgy gondoltam, ennyire az elején kísérletezésre tökéletesek lesznek, a későbbiek folyamán pedig már nagyobb tapasztalattal tudom használni a webshopokban megvásárolhatóakat :

A "Rosé all day" palack mögötti hátteret is én készítettem, Alis pecsétek segítségével:
"Time is a great storyteller".

img_e2869.JPG

img_e2870.JPG

 


A következő kép a 27. születésnapomon készült, 2018 májusában, amit Duna parti Grill party-n ünnepeltünk meg :) Ezalkalomból a hugom is leutazott Győrbe Budapestről. Kivágat szintén Pinterest, #szülinap pedig NőiCsizmaDesign.

 

img_e2867.JPG

Szeretek minden anyagot felhasználni, legyen az kemény forintokért vásárolt, maradék, vagy akár ez a fa mintás háttér, ami a NőiCsizma design oldaláról rendelt chipboardok csomagoló anyaga :)
img_e2868.JPG

Imádtam azt a napot! Villányi Vörösbor Fesztivál a csajokkal :) Óriási buli, koncert Bocknál, és persze bor minden mennyiségben. A háttér csík egy átmenetes festett sáv, ami piros és sárga Tim Holtz Distress Ink felhasználásával készült.

A bal alsó kép természetesen felnyitható :)

img_e2871.JPG

img_e2872.JPG

 

Zárásul pedig a Rólam készült egy kedvenc fotóm. Badacsonyban készült a Laposa Birtok teraszán, ami az egyik kedvenc (borozós) helyem a Balatonon :)

img_e2873.JPG

Itt pedig már a méltó helyén az album, a könyves polcom tetején. Bárki jön hozzám, azonnal szemet szúr neki az album!

img_e2861.JPG

 

Forrás, alkotócsomag, díszítőelemek: 
www.noicsizmadesign.hu 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlecardfactory.blog.hu/api/trackback/id/tr9114361403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása