Little Card Factory

CARDS ・ INVITATIONS・ PHOTO ALBUMS

DIY - esküvői pénz átadó boríték

2019. július 09. 14:43 - Szilágyi Dorka

 

Ha nyár akkor esküvőszezon!
Unod már snassz fehér borítékban átadni az esküvői ajándékot? 
Most megmutatom hogyan készíthetsz otthon akár egy óra alatt egyedi, személyre szóló pénzátadó lapot!

 

img_e9741.JPG

gerard_de_nerval_3.png

A lapokhoz én egy darab, 12 *12 "- os oldalt használtam fel, ebből ki is jött az egész :)
A méreteket a papír pénz méretéhez igazítottam: magasság 30 x  szélesség 20 cm.

 

img_e9811_2.JPG

img_e9812_1.JPG

Először levágtam az alap méreteket vágóasztal segítéségével, majd a megmaradt papír csíkot szintén méretre vágtam. Mivel ez a darab lesz a "pénz tartó" rész, így 1-2 centiméterrel keskenyebbre vágtam minden oldalról mint az alapot.

img_e9814.JPG

Ezután az alapot középen (15 cm- nél) megbígeltem.


Ha nincs otthon bígelő táblátok vagy vágóasztalotok, ne csüggedjetek, erre a célra tökéletes a szike és vonalzó, a bígeléshez pedig akár egy műanyag kés vagy fésű nyele :)

img_e9813_1.JPG

A bígelés után We R Memory Keepers sarokkerekítő segítségével lekereketítettem minden papír darab sarkát. 
(Ezt a részt egyébként ízlés szerint ki is hagyhatjátok, de én nagyon szeretem a lekerekített sarkokat:))

A "pénz tartó" papírdarabon négy ferde vonalat vágtam (előtte rámértem egy papír pénzt, hogy biztos jó helyen legyenek a vágások)

 

img_e9816.JPG

img_e9819.JPG

 

Ezután 3D kétoldalú ragasztót tettem a "pénz tartóra" oldalra, majd óvatosan ráragasztottam az alapra.
Figyeljetek rá hogy a vágások közelébe ne nagyon kerüljön ragasztó. 

img_e9820.JPG

A ragasztás után már csak a díszítés van hátra. A külső oldalra én a színvilág miatt barnás csipkét választottam, amit média ragasztóval fixáltam. Ahogy az első képen is látszik, bármilyen szalag megfelel erre a célra :) 

img_e9827.JPG

A belső díszítésnek szintén csak a képzelet szab határt. Használhattok kivágatokat, pufi matricákat, de akár pecsételhettek is. A lényeg a személyes üzenet :)
Én személy szerint imádom a fa betűket, ezért többféle is van otthon. (Az előző bejegyzéseimben már találkoztatok velük.) Ezeket a boríték külsejére de akár a belsejére is felhasználhatjátok. 

img_e9826.JPG

Sok sikert az elkészítéshez! Dorka :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlecardfactory.blog.hu/api/trackback/id/tr4114932970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása