Little Card Factory

CARDS ・ INVITATIONS・ PHOTO ALBUMS

DIY Travel Journal

2019. február 06. 06:51 - Szilágyi Dorka

Mi is az a Travel Journal?

A Travel Journal vagy "utazási napló" egy olyan füzetecske, ahova feljegyezheted az utazásaid, kirándulásaid, leírhatod mit láttál, (mit ettél, ittál, csináltál..) milyen élményekben volt részed. 
A kalandok, történetek, emlékek és felfedezések gyűjteménye.

Nem számít, hogy hová utazol vagy kivel, a Travel Journal-t bárhova magaddal viheted.
SŐT: a legpontosabb infókat akkor tudod feljegyezni, ha magaddal is viszed mindenhova.
Készíts bele térképeket, rajzokat, feljegyzéseket, utólag pedig egészítsd ki fotóiddal. 
Tehetsz bele bármit amit fontosnak vagy emlékezetesnek találsz: múzeum belépőket, repülő, vagy vonat jegyet, prospektust, képeslapot, de akár rajzolhatsz is bele, stb.

1983b084e960c2a56bcced402a22ad5f.jpg

7f8cd2993095e9f301bfe0a0b1b6bb6a.jpg

Miért írj Utazó Naplót?

  1. Emlékezz többre 
    Azáltal, hogy leírod, hogy mit szeretnél tenni/látni az utazás során, és a dolgokat, amelyeket tettél/láttál, nem felejted el az apróbb részleteket az adott helyről, arról hogy mik a tapasztalataid, mi milyen érzést keltett benned.

  2. Tanulj többet
    Ha új helyre utazol, ahol eddig még nem jártál, sokat tanulhatsz a hely kultúrájáról, népéről és szokásairól. Azáltal hogy ezeket a tapasztalatokat leírod, sokkal többet tudsz megfigyelni a környezetből is:)

  3. Tekints vissza
    A napló egy olyan füzet, ahova olyan új vagy izgalmas, maradandó emlékeket rögzíthetsz, amelyeket átéltél miközben különböző ismert vagy ismeretlen helyeket látogattál meg. Azáltal hogy az összes emléked egy helyen találod, visszanézheted őket és elmélkedhetsz azon hogy mit tanultál, akár alkalmazhatod az élet más részeire is.

Ennyit arról hogy mi is az a Travel Journal:)
Közeleg a Toszkánai (Pisa - Firenze - San Gimignano - Siena - Chianti) utazásunk február végi időpontja, így elkezdtem összeállítani az utazónaplóm, illetve mindazokat a díszítőelemeket amikkel szeretném majd megtölteni.

Ekkor született az ötlet, hogy rekreáljam a már meglévő Travel Journal füzetemet és készítsek egy sajátot az otthon lévő kapszulás kávé dobozából :)

IGEN, kávés dobozból.
Hogy hogyan? 

Megmutatom: 

Először a Tigerben vásárolt notebook méretei alapján kivágtam a kávésdoboz kartonját. (A méretet csak a kész papírcsomag miatt állítottam be hozzá, egyébként szinte bármilyen méret megfelelő, ha a belső lapokat is ahhoz igazítod)
Az előre perforált részt is meghagytam, ez lett a leendő füzet gerince. Mellette 1-1 centinként húztam két vonalat sniccerrel hogy itt is hajoljon meg a papír.

img_5699_1.JPG

img_5701_1.JPG

Ezután kilyukasztottam a kartont a gerinc mellett fent és lent is, ez lesz majd a gumi vagy műbőr szalag helye.

img_5702_1.JPG

A kézműves és hobbi boltban vásároltam "maradék" műbőr anyagot, ugyanis a kisebb albumok befedésére ezek szerintem tökéletesen alkalmasak :) Az anyagot pont akkora méretre vágtam mint az album alapot, hogy ne kelljen a visszahajtással és a borítólapok belső oldalával is bíbelődni.
Miután felragasztottam a fehér oldalra a műbőr anyagot, utóbbit is kilyukasztottam.
Szegecselő segítségével ezüst szegecseket rögzítettem a lyukakra.

img_5703_1.JPG

img_5704_1.JPG
Ezután befűztem a hasított bőr szalagot (nálam pont ez volt otthon elfekvőben, de akármilyen gumi vagy bőr szalag használható).
A belsejébe időspórolás céljából most a már kész, Tiger-es notebook papírcsomagját tettem be, szemléltetésül. 

img_5706_1.JPG

img_5705_1.JPG

Az elkészült naplót tetszés szerint díszíthetitek is: én az ékszer készítésből adódóan rengeteg charm-al és bojttal rendelkezem, (mások számára csak "izé" és "bigyóka") így színben a naplóhoz illő függőket gyártottam. (Mivel utazó naplóról van szó, kis repülő és hamsa charm-al)

img_5708_1.JPG

Remélem tetszett Nektek ez a röpke kis album összeállítás! 
Az utazás után bővebb bejegyzéssel jelentkezem a már megtöltött utazó albumról :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlecardfactory.blog.hu/api/trackback/id/tr2614607756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása