Little Card Factory

CARDS ・ INVITATIONS・ PHOTO ALBUMS

Confetti Wishes - szülinapi scrapbook album

2019. május 24. 14:21 - Szilágyi Dorka

Sziasztok!

Május 19.-én hivatalosan is betöltöttem a 28. életévemet....
A 30-hoz való közeledés lelki nehézségeiről inkább nem mesélnék, viszont a szülinapi képekből készült albumról annál inkább :) 

Az album elkészítéséhez a Pink Paislee - Confetti Wishes 6*6 os papír csomagját választottam, a borítót pedig ezúttal is műbőrrel fedtem be.
Az album tartalma a papír csomag változatosságának köszönhetően rendkívül sokszínű lett, mégis egységet alkot.

img_e8814.JPG

img_e8813.JPG

    img_e8815.JPG

Az egyik kedvenc oldal párom: 

img_e8783.JPG

img_e8784.JPG

Bár a fotó egy kicsit sötétre sikerült, mégsem hagyhattam ki az albumból :) 
Vidám, világos oldalt készítettem hozzá.

img_e8785.JPG

A Happy Birtday feliratot a Kik-ben vadásztam még tavaly, 125 Ft- volt... tudtam, hogy valahova még jól fog mutatni :P 

img_e8803.JPG

img_e8804.JPG

Lehet ennek az ultra cuki lámának ellenállni? Amilyen egyszerű ez az oldal, olyan nagyszerű :) 

qcku8516_1.JPG

Mivel imádom a shakereket, gondoltam az albumba is készítek párat :) Érdekesség: az elválasztó Shaker lap oldalán található szalag az, amivel a lufim volt megkötve :)

img_e8731.JPG

 

img_e8807.JPG

Sárgával hangsúlyozott, minimál oldal, az egyik kedvencem :) 

img_e8808.JPG

img_e8792.JPG

Zárásul: közös csajos kép és csoportkép :) 

img_e8793.JPG

 a little party never hurt nobody

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlecardfactory.blog.hu/api/trackback/id/tr1514854430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása